środa, 1 grudnia 2021

Mojej Mamie.

Bardzo lubię niecodzienne, zagadkowe i odzyskiwane formy w scrapbookingu         i ogólnie rękodziele. Często sięgam po porzucone, wystawione i te, które już nikomu nie są potrzebne. Dzisiejsza inspiracja powstała właśnie na takiej formie, kiedyś był to zegar. Kiedy jednak dobrałam się do niego powstała praca, która     w nostalgiczny sposób przenosi mnie do czasów młodości mojej Mamy. Wszystkie zdjęcia przedstawiają jedną osobę, ale w różnym czasie i przestrzeni. Jest to dla mnie szczególny projekt, bo zbliżają się urodziny mojej rodzicielki         a taka podróż w czasie będzie na prezent w sam raz. Papiery i dodatki z kolekcji Basic wpisują się w ten projekt idealnie, bo pojawi się w nich czar vintage, który uwielbiam.

W projekcie wykorzystano:

·        Basic Mood 30,5-30,5 cm WHITE-BEIGE

·        Basic Mood 30,5-30,5 cm GRAY

·        Basic Mood 30,5-30,5 cm PURPLE-FUCHSIA

·        Basic Flowers Set #1

·        Basic Flowers Set #2

·        Basic Flowers Set #4

·        Basic Leaves Set #2












1 komentarz: