wtorek, 6 kwietnia 2021

Tagusiowe dowieszki.

Kolejna tagusiowa odsłona na blogu Rogatym, gdzie święta trwają cały rok! Tym razem Inka prosi o świąteczne kartki z dowieszką, którą jest tag, dodatkową wytyczną jest błysk. Na mojej karteczce zawitała bardzo prosta w formie choinka przyozdobiona tatusiowymi serduszkami (imitującymi pierniczki), które doczepiłam do srebrnego łańcucha choinkowego klamerkami. Dzięki zastosowaniu pudru do embossingu z drobinkami brokatu tło pięknie się skrzy, czego niestety nie mogłam dokładnie uchwycić na zdjęciach.

Dołączajcie do zabawy!








2 komentarze:

  1. Ach ta Sabina... znow rozwalila system... tym razem choinka ❤❤❤.
    Ja nie wiem skad Ty bierzesz na to pomysly. Piekna ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam,że na Święta nic nie może już mnie zaskoczyć! A tu masz....Fantastyczna praca! Dyndające małe serduszka wyglądają uroczo.Praca dopieszczona w każdym szczególe-świetna.

    OdpowiedzUsuń