niedziela, 25 kwietnia 2021

HOPlandia – zakończenie zabawy.

Niezmiernie miłe rozpoczęcie popołudnia! Właśnie została podsumowana zabawa z Wiosennym YouTube Hopem „Kwiaty we włosach” na HOPlandii                          oraz ogłoszona lista zwycięzców. Jak wiecie bardzo zaangażowałam się w tę zabawę, cudownych inspiracji (20 tutoriali) było tyle, że każdy do mnie przemawiał, dlatego zdecydowałam się podjąć wyzwanie i za cel obrać wykonanie projektów inspirowanych każdym z filmów. Udało mi się. Cudownie się przy tym bawiłam! A dziś jak wspominają twórczynie i inicjatorki zabawy: „Zdecydowaliśmy się podwójnie nagrodzić dwie osoby, które wyróżniły się swoim zaangażowaniem i starannością prac w tej edycji Wioletta Jagiełło-Czech oraz Sabina Kremska do Was polecą po dwie nagrody od naszych sponsorów!”

Tak bardzo się cieszę!!! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz