wtorek, 6 października 2020

Kartka w iris folding

Szukając inspiracji do pracy (prowadzę zajęcia artystyczno – rękodzielnicze dla osób z niepełnosprawnościami) wpadł mi w ręce zimowy numer czasopisma Crafty z 2016 roku. Nie uwierzycie, co w nim znalazłam!!! Kurs na kartkę naszej Inki! Inka pokazywała w nim jak stworzyć kartkę w technice iris folding. Nie mogłam przejść obojętnie obok tego znaleziska tym bardziej, że nigdy nie pracowałam tą techniką. Okazało się to bardzo przyjemne i łatwe a osiągnięty efekt bardzo mi się spodobał. Dlatego dziś prezentuję zieloną, bombkową karteczkę i zachęcam Was do wypróbowania techniki, w której ścinki papieru mogą zagrać pierwsze skrzypce!

W tym miesiącu zapraszamy na zielone!!!






2 komentarze:

  1. Piękna kartka. Bardzo mnie nią zainspirowałaś i zmotywowałaś by zacząć przygodę z Iris Folding, który wydawał mi się okropnie skomplikowany. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Szkoda, że pismo już nie jest wydawane :* Dzięki Tobie znów odżyło :) na zielono, więc wiecznie żywy Iris Folding ;))

    OdpowiedzUsuń