sobota, 26 maja 2012

Magiczny dzień – magiczna kartka


Kartka, dla mojej mamy, która jest dla mnie niezwykła. Można powiedzieć zwykła kartka, ale to, co na niej widnieje ma wielką sentymentalną moc. Głównym jej elementem jest stare zdjęcie mojej babci (mamy mojej mamy), kiedy ta miała jakieś 18 lat, wyszperane z przepastnych albumów mojej cioci. A połączenie tego zdjęcia z kartką świętującą Dzień Matki jest symbolicznym powiązaniem pokoleń.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Hopmartu „Szuflada Babuni”, gdzie należało użyć czegoś starego.

A że jest to dla mnie magiczna kartka zgłaszam ja również na wyzwanie Scrapujących Polek, "Kartka pełna magii", gdzie należało stworzyć kartkę czarodziejsko – magiczną w szerokim tego słowa znaczeniu.




3 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczna karteczka. No ale najważniejsze jest jej przesłanie. Uwielbiam takie prace pełne miłości. Dziękuję serdecznie za udział w zabawie Hopmart.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka w istocie ma coś z magii, a na pewno będzie stanowiła wspaniałą pamiątkę :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała kartka, na pewno mama będzie zachwycona(albo już jest ;) Dziekujemy za udział w naszym HopmArtowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń