środa, 12 grudnia 2018

Bożonarodzeniowy okrąg ze skarpetą.

Okrąg o średnicy 19 cm od Woodouts! oraz świąteczne papiery były inspiracją do powstania kolejnej bożonarodzeniowej ozdoby wiszącej. Projekt prosty w wykonaniu zawierający wiele ze świątecznych symboli. Wspaniale współgrające ze sobą czerwienie, zielenie i beże były tłem dla skarpety powieszonej na sznureczku i czekającej na prezenty od Mikołaja.

Bazę odrysowałam na wybranym papierze i wycięłam okrąg. Następnie bazę pomalowałam białą farbą akrylową, nie zapominając o jej krawędziach oraz pobuszowałam brązowym tuszem. Kolejnym krokiem było precyzyjne wycięcie, pobuszowanie dla uwidocznienia warstw 
i ułożenie wszystkich elementów kompozycji. Na koniec na honorowym miejscu zawisła skarpeta na prezenty! Całość uzupełniona została śnieżynkami oraz cyrkoniami. 
Teraz mogę już spokojnie czekać na przyjście Mikołaja!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz