wtorek, 13 listopada 2018

Choinkowy wianek


Mimo, że nie tęsknię jeszcze do zimy to lubię zimowe ozdoby i klimaty. Inspiracją były choinki z oferty Woodouts!, które wspaniale korespondują z zimowymi krajobrazami a w połączeniu 
z formą dużego wianka świetnie nadają się na chłodną i skrząca się dekorację. 
Projekt jest niezwykle prosty w wykonaniu i daje sporo możliwości kreatywnego wykazania się!
Rozpoczęłam od nałożenia pasty strukturalnej przez uroczą maskę gwiazdeczek (od Agi Baraniak - ABStudio) na strategiczne miejsca projektu a następnie warstwowego naklejenia (za pomocą gel medium) trzech choinek na bazę wianka. Dla urozmaicenia pracy i nadaniu jej śniegowego charakteru, ponownie na gel medium przykleiłam też kulki 3 D w trzech rozmiarach. A potem rozpoczęłam prawdziwa zabawę czyli kolorowanie mojej zimy. Metaliczne farby akrylowe w 5 kolorach poszły w ruch, było bardzo dużo wody i zacieków, chlapania 
i rozmazywania. Powstał fajny lekko mieniący się i przenikający kolorami efekt, (którego niestety nie oddają zdjęcia). Na sam koniec dla wydobycia tekstury kulek, gwiazdek oraz trójwymiarowości krawędzi projekt przetarłam pastą prozłotniczą.










3 komentarze: