środa, 2 stycznia 2013

Zmiany na powitanie Nowego Roku

Mam świeżutką i radosną dla mnie wiadomość. Wraz z innymi ciekawie tworzącymi osobami zostałam zaproszona do współtworzenia i inspirowania w nowo powstałym blogu wyzwaniowym Craft - Szafa. Czy mogłam odmówić... oczywiście, że nie. Bardzo mnie to cieszy,że będę mogła inspirować, podpowiadać i świetnie sie z Wami bawić.


W związku z powstaniem bloga zapraszam serdecznie na organizowane CANDY , które potrwa do 31 stycznia, koniecznie spróbujcie bo do zdobycia są wspaniałe przydasie.

7 komentarzy:

  1. Sabinko szczerze gratuluję. Bardzo się cieszę,ze to właśnie Ty znalazłaś się w zespole. W pełni na to zasługujesz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyróżnienie gratulacje :-) zapraszam na http://upominek.blogspot.com/2013/01/walentynkowa-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam wszystkim dziekuję, to naprawde miłe.

    OdpowiedzUsuń