sobota, 14 kwietnia 2012

Zaproszenia urodzinowe Igi

Niedługo moja siostrzenica Iga obchodzi swoje 6 urodziny. I z tej to nie lada okazji powstały zaproszenia na tę wesołą imprezkę!  Iga dała mi wytyczne, że na zaproszeniu mają znaleźć się motyle i kolorowe barwy oraz balony. Niestety jak zaczęłam robić zaproszenia te balony nie pasowały mi nijak do kompozycji. Mam nadzieję, że Idze spodobają się zaproszenia , mimo że bez balonów. Ale pojawił się pierwszy raz w mojej pracy pomalowany kredkami akwarelowymi dygi stempel. Zastosowany dygi "przygarnęłam" z bloga Angelique  http://sliekje.blogspot.com/2012/04/i-love-you.html za co oczywiście serdecznie dziekuję.

A i i jeszcze,  pracę zgłaszam na wyzwanie Szuflady "Bajka", bo jak nie nazwać bajkowymi takich zaproszeń? http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/04/wyzwanie-nr-8-bajka.html








4 komentarze:

  1. Śliczne!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodycz - gdybym była Igą - skakałabym z radości - to są najcenniejsze małe skarby!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, pocieszne zaproszenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń